Բաքվում բացված «ավարի պուրակը» հաստատում է թերարժեքության անբուժելի բարդույթը, որով տառապում են բարբարոսները։ Դիակների վրա քայլող Ալիևը՝ իր նախնիների արժանի զավակը, սովոր է ոչնչացնել։ «Քաղաքակիրթ աշխարհը» չի արձագանքել այդ բարբարոսության շքերթին և միայն խոժոռվել է զզվանքից։
«Ես համարյա դադարել եմ Twitter-ում մեկնաբանել Հայաստան-Ադրբեջան թեման (երկու կողմերից չափազանց շատ են լինչի դատաստանի կողմնակիցները), բայց դա իսկապես հուսահատեցնող է: Կրակոցները դադարել են, բայց «հաղթանակի մտածողությունը = մյուսի նվաստացմանը» շարունակում է ապրել»,- ասել է Թոմաս դե Վաալը:
«Զարմանալի չէ, որ այդքան շատ ադրբեջանցի զինվորներ փաստել են իրենց դաժան ռազմական հանցագործությունները: Այլասերվածության այս տեսակը խրախուսվում եւ նշվում է պետական մակարդակով»,- ասել է հետաքննող լրագրող Լինդսի Սնելը:
The Times-ի եւ The Sunday Times-ի սյունակագիր Ալեքս Մասին այս կապակցությամբ մեջբերել է Ջոն Բյուքենին. «Դուք կարծում եք, թե պատը նույնքան ամուր, որքան հողը բաժանում է քաղաքակրթությունը բարբարոսությունից։ Ես ասում եմ ձեզ, որ բաժանումը թել է: Հպում այստեղ, մղում այնտեղ, եւ դուք հետ եք բերում Սատուրնի տիրապետությունը»:
«Ահա թե ինչ տեսք ունեն ոչ թե հաղթողները, այլ ռազմական հանցագործները. Ադրբեջանի նախագահ Ալիեւը Բաքվում կառուցել է սեփական զվարճանքի այգին՝ հայ զինվորների սաղավարտներ, հայկական համազգեստով մոմե տիկնիկներ եւ խանութ… Սիրտս խառնում է»,- ասել է գերմանացի կինոռեժիսոր եւ իրավապաշտպան Դյունեզ Թեկկալը:
«Պատերազմի ավարտից հինգ ամիս անց Ալիեւը դեռ զինվորական համազգեստ է կրում, մինչդեռ ադրբեջանցի պաշտոնյաները պնդում են, որ իրենք շատ են աշխատում հաշտեցման ուղղությամբ… Հիմնականում, սա օրինակ է, թե ինչու է հիմարություն կարծել, թե երբեւէ հայ-ադրբեջանական հաշտեցումը հնարավոր է, քանի դեռ Ալիեւն իշխանության գլուխ է…
Եւ, իհարկե, այն դառնում է էլ ավելի խելահեղ: Այստեղ Ալիեւը ուսումնասիրում է հայ զինծառայողների մոմե կերպարները…»,- թվիթների շարքում գրել է Guardian-ի եւ CNN-ի լրագրող Նիլ Հաուերը:
Սակայն ԵԽ և ԱՄՆ կողմից այս խելահեղության վերաբերյալ պաշտոնական արձագանք չի հնչել։ Թե ինչպես է Մոսկվան վերաբերվում այդ պուրակին, որի ստեղծմանը մեջ իրենք ունեն իրենց ներդրումը, նույնպես պարզ չէ։